niedziela, 7 maja 2017

Mini album dla dziewczynki

Witam serdecznie w niedzielny poranek.
Dziś przygotowałam malutki albumik dla dziewczynki. 


Przyozdobiłam go malowanymi mniejszymi i większymi kwiatkami Szczęściarza
Największy  kwiatek powstał z nałożenia na siebie różnej wielkości płatków. Jako ostatnią, dolną warstwę wykorzystałam APS-ową margaretkę.
Pomiędzy nimi wkomponowałam listki fasolki oraz dwukolorowe pręciki.



W dolnej części umieściłam tiulową taśmę z różami oraz
metalową zawieszkę z napisem Love.
Na brzegi nałożyłam metalowe narożniki.




materiały dostępne w sklepie:





Pozdrawiam niedzielnie i twórczo.
Bożena/BBart


8 komentarzy:

  1. Albumik jest prześliczny. Myślę, że obdarowana będzie zachwycona. Fajny pomysł z tą taśmą z różami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny albumik, słodki w pięknych kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki uroczy, przepięknie jest ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo mówić słodki ten album, idealny dla dziewczynki. Pięknie skomponowana okładka:-)

    OdpowiedzUsuń