niedziela, 12 lutego 2017

Folder na płytę



Dzień dobry :)

Kochani na dzisiejszą inspirację przygotowałam folder na płytę z sesji zdjęciowej.
W tym celu wykorzystałam uroczą tekturkę - aparat fotograficzny
który idealnie wpasował się w kompozycję ;)

Folder wykonany został z papieru bazowego, a jego wymiary to 14 x 14 cm.
Miał być prosty i radosny, więc dodałam kilka tekturkowych napisów mówiących właśnie o zabawie i uśmiechu.
A rogi zabezpieczyłam narożnikami.
Całość "zamykana" jest za pomocą tasiemki.









Wszystkie materiały potrzebne do wykonania folderu znajdziecie w sklepie APS
więc zapraszam na zakupy i do wykonania własnych folderów :)

Linki z pracami możecie zostawić w komentarzu - chętnie zobaczę !






Dziękuję Wam, że jesteście !!!!
Ściskam mocno!
Iza






10 komentarzy:

  1. Niby prosty folder, ale... niesamowita tekturka z aparatem fotograficznym robi niesamowity efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosty folder, ale... niesamowita tekturka z aparatem fotograficznym robi niesamowity efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny folder! Z przyjemnością będzie się do niego zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję że będzie przywolywal miłe wspomnienia

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. też tak myślę - i na pewno ma wszechstronne zastosowanie ;)

      Usuń
  5. Prześliczny folder. Bardzo podoba mi się połączenie paseczków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny folder. Bardzo podoba mi się połączenie paseczków.

    OdpowiedzUsuń