czwartek, 19 stycznia 2017

Ślubny minimalizm


Witajcie !

Poproszono mnie ostatnio o wykonanie kartki ślubnej,
która miała być prosta w swojej formie bez zbędnych treści i dodatków - taki ślubny minimalizm.

Przyznam, że początkowo miałam z tym problem :)
Jedyne co wiedziałam to, że użyje w tej pracy papieru PUSTYNIA
Dlaczego ? bo sama zakochałam się w nim od pierwszego "użycia " :)
Jest genialny do tego typu prac ze względu na swój kolor oraz gramaturę.

Papier połączyłam z papierem bazowym, który naprawdę cenię za idealnie biały kolor!
Z pomocą przyszły kwiaty wykonane za pomocą SZCZĘŚCIARZA
niezawodny banerek oraz kilka małych perełek.

I powstałą taka oto praca 






i dokładny spis materiałów, które wykorzystałam :) 




dziękuję, że jesteście z nami :) 
ściskam mocno !!





10 komentarzy: