sobota, 7 stycznia 2017

Album pełen wstążek

Witajcie!

Nadszedł nowy rok, a stary powoli zaciera nam się w pamięci. W związku z tym, aby nie utracić najwspanialszych wspomnień z tego czasu stworzyłam ten oto przeuroczy album dla maleńkiej panienki na jej pierwszy roczek.



Rogi albumu przed zniszczeniem chronią wąskie metalowe narożniki 14 x 14 mm, które świetnie łapią tekturę i bez problemu dają się zacisnąć. Są bardzo plastyczne. Ja swoje dodatkowo podkleiłam za pomocą niezawodnego magica, aby mieć stuprocentową pewność, że nigdzie nie odlecą. Narożniki nadały pracy smaku. Wygląda o wiele bardziej elegancko, niż przed ich założeniem. Bardzo podoba mi się ten efekt.





Na sprężynie, która spina poszczególne karty zawiązałam moc wstążek i tasiemek, które sprawiły, że jest on jeszcze bardziej uroczy i słodki. Małe rączki na pewno z chęcią za nie pociągają! Znalazła się tam miedzy innymi różowa taśma z tiulową falbankątiulowa taśma z różyczkami, które bardzo lubię, bo ciekawie urozmaicają kwietne bukiety, biała taśma siatkowabawełniana taśma z motywem ptaszków, a także dla urozmaicenia białe i różowe pomponiki.
Jak Wam się podobają?


W sklepie APScraft znajdziecie jeszcze więcej ślicznych taśm i wstążek!
Zapraszam Was do działu tasiemek o tutaj KLIK!

Pozdrawiam serdecznie,


Materiały, których użyłam w pracy:
Klej magic z aplikatorem Narożnik metalowy 14 x 14 mmTaśma z falbanką szerokość 35mm - białaTaśma z pomponami różowa Taśma z pomponami biała Tiulowa taśma z różyczkami biała  Taśma bawełniana - cytat 15mm 1mbTaśma siatkowa biała 38mm 1mb

6 komentarzy: