środa, 10 sierpnia 2016

Gościnnie

Witam serdecznie w naszych progach gościa - Martę mbabkę :)
Oddajemy jej głos 

Bardzo lubię wszelkiego rodzaju rękodzieło, były druty, próbowałam swoich sił w szydełkowaniu, trochę szyłam. Zafascynowałam się również digi scrapami, które cały czas wykonuję ale jak dotąd najwięcej czasu poświęcam na tworzenie kartek, LO oraz wszelkich prac z papieru. Lubię wykonywać własne kwiaty. Od razu gdy pojawił się na rynku wykrojnik APScraft "Lilie" zakochałam się w nim. Zaczęły powstawać lilijki różnego rodzaju: z papieru czerpanego, zwykłego, brystolu czy z pianki. Wykrojnik sprawdza się idealnie. Wycina znakomicie a trzy różne wielkości wykrojników w zestawie, fantastycznie urozmaicają każdą pracę.
Dzisiaj przygotowałam kartkę na 40 urodziny księdza :) 
Moje twórczość można obserwować tutaj: http://scrapkimbabki.blogspot.com/




Serdecznie dziękujemy Marcie za podzielenie się z nami piękną pracą
z naszym wykrojnikiem "Lilia"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz