poniedziałek, 13 czerwca 2016

Gościnnie

Ze Szczesciarzem zaczynamy nowy tydzień oraz witamy serdecznie w naszych skromnych progach  Gościa - Dortokę :) Oddajemy już jej głos:

Witam serdecznie!
Dziękuję bardzo za zaproszenie na bloga APScraft!
Mam na imię Dorota, a w świecie wirtualnym występuję jako aa_dorota.
Nie za bardzo lubię o sobie mówić. Jestem raczej osobą skrytą, chociaż nie zawsze tak było.
Życie jednak mnie zmieniło.
Wolę siebie i swoje uczucia przelewać na swoje prace, w które wkładam całe swoje serducho.
I w ten sposób wychodzić do ludzi.
Prywatnie jestem żoną i matką. Od jakiegoś czasu zajmuję się domem i swoja pasją.
Moja pasja zrodziła się w zasadzie przez przypadek. Byłam wtedy na życiowym zakręcie i poznałam (wirtualnie) Asice.p i Olgę. Trafiłam przez ich blogi na różne inne i kartkowanie mnie wciągnęło.
Większość moich prac to kartki, ale uwielbiam też robić exploding box'y. Zrobiłam też w swoim życiu kilka LO-sów i albumów. Ostatnio próbuję tez swoich sil w innych dziedzinach, np. papierowa wiklina, decoupage.
Moje prace zazwyczaj są ukwiecone i dosyć romantyczne. Tu odzywa się to moje drugie ja, skryte w środku. A ostatnio odkrywam, ze w prostocie jest piękno i moje prace stają się mniej bogate.
Moje prace można oglądać na blogu http://art-carta.blogspot.com/
Jako inspirację przygotowałam ślubny exploding box w trochę nietypowej kolorystyce i z nietypową ozdobą. W środku umieściłam małe taczki, na których jadą sobie złote obrączki. A jak ślub, to i życzenia szczęścia - nie mogło więc zabraknąć Szczęściarza, który swoim mini-rozmiarem idealnie pasuje do taczek.
 I cudny środeczek:

 W pracy użyłam:

http://apscraft.pl/asortyment/69-obraczka-zlota-para.htmlhttp://apscraft.pl/kwiatki/107-wykrojnik-kwiatek-7platek.html

Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie.

Pozdrawiam
Dorota


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz